فرق نمیکنه من ک ایرانی داشتم آسیاب کردم برای سوپشم ک نیم دونه دارم میرم تو سوپش بعدش میکس میکنم
عالی ترینش برنج هاشمی یا کاظمی درجه یک شمال هستش ک الان شده کیلویی 520عزیزم
ولی از همه بهتر برنج الموت قزوینه ک کم پیدا میشه
فرق ندارع
من که برنج فریدون کنار درست کردم ارد که شد بو کپک میداد ریختم دور خوب نشد باز خوب شد نصف پیمونه امتحانی درست کردم بد شد از بیرون ارد برنج اماده خریدم شما هم اول امتحانی نصف پیمونه درست اگر خوب شد خوشت اومد مجدد درست کن
من از برنج کامفیروزی استفاده میکنم
من برنج خونه داشتم از اون ارد برنج درست کردم برنج ایرانی درجه یک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.