خانوما کسی سنو واژینال داده ؟؟ باعث لکه بینی میشه؟؟

۶ پاسخ

برای من نشده.دوبار انجام دادم.یه بارشو دکتر سونو خیلی هم وحشی بود

من انجام دادم تو هفته های تو تقریبا
واسه طول سرویکسه چیه اون
ن نداشت
ولی هفته های بالاتر نباید انجام داد فک کنم

من 2بارانجام دادم نه لک نداشت

نه عزیزم نمیشه

ممکنه بشه

سه بار .نه اصلا ربطی نداره

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وپنجم بارداری