برای من نشده.دوبار انجام دادم.یه بارشو دکتر سونو خیلی هم وحشی بود
من انجام دادم تو هفته های تو تقریبا
واسه طول سرویکسه چیه اون
ن نداشت
ولی هفته های بالاتر نباید انجام داد فک کنم
من 2بارانجام دادم نه لک نداشت
نه عزیزم نمیشه
ممکنه بشه
سه بار .نه اصلا ربطی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.