۱۴ پاسخ

من زدم هرکی یطور درست میکنه. ما هفت نوع حبوبات و گوشت میریزیمت انقد میپزه تا لعاب بندازه

من لوبیا قرمز و لوبیا چیتی و نخود و عدس گندم و جو زدم با آب قلم و پیاز فراوان عالی شده بود

من که نزده بودم ما گندم و نخود و کشمش میزنیم روشم پیاز سرخ شده و اجیل فراوون ولی مادرشوهرم اینا گفتن ما لوبیا هم میزنیم منم خیلی کم لوبیا چیتی زدم خوب شد عدش نمیدونم

نه ترکا اکثرا نمیزنن

ما نمی‌زنیم نشنیدم تاحالا
فقط گندم و نخود میزنیم
ی بار ی مشت لوبیا هم ریختم هیشکی دوست نداشت طعمش عوض شده بود

نه خیلی هم خوب میشه

یکم میزنیم ما

مونده به سلیقه اتون
دقت کنید با آبش نریزید که سیاه میکنه

معمولاً نمیزنن فقط گندم و نخود آب قلم کشمش و گردو

نخود ‌‌گندم فقط

ما نمیزنیم

ما جنوبی‌ها با خورده برنج درستش میکنیم.عدس ماش لوبیا نخود
حبوباتش رو میپزیم له میکنیم میدیم بهش.با عصاره قلم
ولی دیدم یسریا اش رشته درست میکنن برا آش دندونی و رسم یسری شهرا با گندم هست خوشمزه بود اما واقعا سنگین و دیر هضم بود من خوردم

من زدم
چرا بد بشه عدس که خیلی خوشمزه س

ما میزنیم
ولی عدس رو پوست میکنیم بخاطر همین معلوم نمیشه اما هست

نمیزنن .نخود وگندم فقط بعضی ها هم لوبیا هم میزنن ماها نمیزنیم فقط نخود وگندم میزنیم

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو 👧 مامان فندق کوچولو 👧 ۱ سالگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۱۱ ماهگی