۷ پاسخ

کرم شقاق سینه بگیر بزن

درخواست بده عزیزم پرم منم زاهدانم

با شیر خودت سینتو چرب کن
کرم شقاق بگیر بزن
من تا یک ماه موقع شیردادن گریه میکردم از بس درد داشتم هرمدل کرمی هم بگی امتحان کردم هیچی اثر نداشت درنهایت روغن محلی به سینه هام زدم پلاستیک کشیدم بمونه بعد قبل از شیردهی با آب گرم و دستمال تمیز میکردم کامل
خیلی خوب بود

شیر خودتو بزن بهش ازهر کرمی بهتره

کرم شقاق بزن حتما نزار خیلی زخم بشه اسیرمیشی 🥺

عزیزم روزی چندین بار با شیر خودت سر سینتو آروم آروم ماساژ بده و بزار شیر رو نوک سینت خشک بشه

منمممم منممممم

سوال های مرتبط