سرفه ميكنم زير شكمم تير ميكشه چرا

۷ پاسخ

منم همینجورم

با دست شکمتو نگه دار

وای منم اینطورم با نفس عمیق یا خمیازه هم تیر میکشه انگار چاقو میکنن توش

من وقتی عطسه میکنم و میخندم انگار زیر شکمم کش میاد

کمی خم شو و با دست نگهش دار کمی هم ابجوش چیزی بخور تا سرفه نزنی من عطسه میزنم میخواد نصف بشه جوری تیر میکشه

عادیه

چون به شکمت فشار میاری

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دختر مامان مامان دختر مامان ۴ ماهگی
مامان آرتام کوچولو مامان آرتام کوچولو ۳ ماهگی