دوستان همش حس بازشدن رحم و سوزش دارم

۲ پاسخ

خواهر شوهر منم خیلی کشاله رانش و اینا درد میکرد رفته بود دکتر گفته بودن بچش اومده پایین باید استراحت مطلق بشه اگه میتونی توهم یه سر برو دکتر چکاب بشی ببینی قضیه چیه انشاءالله که چیزی نیست ولی احتیاط شرط عقله

به دکترت بگو
شاید بهت امپول بتامتازون بده
و‌ هیدروکسی پروژسترون

سوال های مرتبط

مامان خانم طلا 🥰💖 مامان خانم طلا 🥰💖 روزهای ابتدایی تولد
مامان آریاجوجوممد🐣 مامان آریاجوجوممد🐣 ۸ ماهگی