۲ پاسخ

احتمال زیاد همون دندونه چون ۳۷ تب دندون میشه معمولا

من گذاشتم فایده نداشت بدتر از بوش اذیت بود گرد گرد ورقه کردم گذاشتم کف پا جوراب پاش کردم .ولی فقط با پلارژین پ پاشویه و دستمال نم دار روی رون پا و زیر بغل و شکم تبش میومد پایین

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۱۴ ماهگی