این شش ماهگی کلافه ام کرده کی تموم میشه اخه

۱۰ پاسخ

اهان عزیزم برامن گه همش ازاول دیر گذشته اینم روش😃

وای خانوما مگه شش ماهگی چطوره مگه سخت تر میگذره ؟

نه بابا اینقد زودمیگذرهههه😍😍منکه نمیفهمم کی روزام میگذره

وای من و بگو 6 ماهگیم میشه ماه رمضون اونم ک اینقدر دیرررررر میگذره وای خدایا صبر بده🤦

منم تو شش ماهگی هستم مامانا هزینه ی آزمایش گلوکز چقده اطلاع داره کسی

من ۶ماهگیم از ۸ اسفند شروع میشه اونم فک میکنم چون همش درگیر خونه تکونی و اینا هستم اصلا نمیفهمم کی میگذره😂😂😂

من به ماها فک نمیکنم به هفته ها. به روزا وکلی ذوق میکنم باورت میشه اخرای شیش فهمیدم میرم تو 7😂😂 همش فک میکردم فوقش 5ماهمه و... کلا بخیال ماها ذوق کن برا روزا😍😍 جوریه الان میگم وای خدااا چه زود بارداریم گذشت و رسیدم به اینجاا

برا منم خیلی طول کشید

منم یک ساله تو شش ماهگی ام

برای منم طولانی بود دیشب تموم شد

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی