۲ پاسخ

سام تا همین الانش رفلاکس رو داره دکترکلانتر میگفت ممکنه تا ۳ یا ۴ سالگی داشته باشه

بله میشه

سوال های مرتبط

مامان دخملی🩷🎀🩰 مامان دخملی🩷🎀🩰 ۱۱ ماهگی
مامان دوتاوروجک مامان دوتاوروجک ۱۵ ماهگی
مامان رها،هاناجونم مامان رها،هاناجونم ۱۳ ماهگی