۳ پاسخ

اره میشه.مخصوصا اگه زیاد از حد شیر بخورن

اره برا من دوماهگی اینا رفلاکس گرفت
دکتر گفت بچه ها تا 6 ماهگی احتمال دارهرفلاکس داشته باشن یا سریع رفع میشه یا تا 6 ماه هست

اره پسر من ده روزش بود رفلاكس داشت

سوال های مرتبط

مامان دخملی🩷🎀🩰 مامان دخملی🩷🎀🩰 ۱۱ ماهگی