طبیعیه بعد وقتی سرکلاژی چرا وایمیسی زیاد نشسته کاراتو انجام بده
منی که از اول بارداری تا الان از کمر درد دارم میمیرم
سرکلاژ ام دکتر گفت طبیعیه عزیزم چند درصد این کمر درد به خاطر آمپول بی حسی عمل
دیگه کمردرد وپادرد تو این سن بارداری طبیعیه
ربطی به سرکلاژ نداره
شکم بزرگتر شده فشار میاره به کمر
کمربند بارداری استفاده کنید
چون بچه هنوز پایینه و نباید زیاد سرپا واستی
حتی کسی ک سرکلاژم نیست نباید زیاد واستادع باشع
منم همینطوری هستم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.