۲ پاسخ

زیاد نباید وایسی چون هفتت داره می‌ره بالا بهت فشار میاد منم همین طورم

شکمت سنگینی میکنه باید شکمبند ببندی

سوال های مرتبط

مامان قندعسل❤️ مامان قندعسل❤️ ۱۱ ماهگی