۴ پاسخ

دکتر به من گفت زیاد سرپا وانستم

طبیعیه عزیزم انگار همش یه وزنه دور کمرت بستی همه جا با خودت جا به جاش میکنی

گلم تو نیا گهواره
یک پزشک زنان و یک سونوگرافیست آنکارد کن کنارت😂😂😂

منم همینم خب طبیعیه بچه فشار میاره میگن بالاتر بریم بدتر هم میشه

سوال های مرتبط