۵ پاسخ

منم اینطوری بودم سرویکسم اوکی بود دکتر گفت عادیه سنگینی بچست زیاد دراز بکش

دیگه از هفت ماه شروع میشه تا ۹ ماه

فشار سر جنین

منم اینجوری ام میخوام برم آنومالی خدا کنه از سرویکس نباشه

منم همینم مخصوصا نشستن انگار فشار هست زیر دلم

سوال های مرتبط