۴ پاسخ

باید بیشتر دراز ب‌کشی
زیاد نشین یا نایست

من جدیدا زیادراه میرم یه ظرف میشورم زیر دلم پاهام کمدم درد میگیره

وای منم اینجوری امحالا مال من انقباض رحم هم دارم رحمم سفت میشه نمیدونم چرا اینجوری میشه انقد هم میترسم

شاید وارد ماه شدی برااونه منم اونجو میشدم استراحتتو زیاد کن زیادسرپا واینسا پوف میگنیاااا

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓👼 مامان توت فرنگی🍓👼 هفته بیست‌وهفتم بارداری