انومالی کی می‌رید؟؟؟

۱۹ پاسخ

۱۸ هفته دو یا سه روز برو یا نهایت ۱۸ هفتت برو

۱۸ و۳

۱۸تمام🙃خیلی دیر میگزره

من۱۶هفته۱روز رفتم

۱۸ هفته و سه روز نوبت دارم

۱۶ هفته ازمایش نوشته ۱۸ هفتهو ۲ روز سونو

منتظرم جواب سلفری ببرم دکترم بگه انومالی کی برم

دکترم گفت بین 17 تا 18 هفته برم

18هفته 5روز رفتم

۱۸هفته

به من دکترم گفت ۱۷ هفته و سه روز برو اما اینجا همه میگن ۱۸ هفته و ۳ روز باید بری🤷‍♀️

من ۱۷ هفته و۳روز رفتم

۱۸ هفته ۱ روز

۱۸ هفته

۱۷ هفته و خورده ای دکتر برام نوشته

من احتمالا ۱۷ هفته ۵ روز برم

18هفته

۱۸ هفته

۱۸ هفته و ۱ روز

سوال های مرتبط

مامان فندوقی🥰 مامان فندوقی🥰 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۳ ماهگی