به نظرتون چه نوع بیسکویت خوبه که قندکمی دارن

۵ پاسخ

فک کنم ترد هم قندش کمه

بیسکوییت هایی که با شیره خرما و انگور شیرین شده باشن ( به اصطلاح رژیمی باشن)

والا قندم ۹۳دکترمیگه واسه بارداری بالا ترسیدم

پتی بورهم‌خوبن

ساقه طلایی🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان کیهان مامان کیهان هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان محمدعلی مامان محمدعلی روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی کوشولو🍼👶🏻😇 مامان نی نی کوشولو🍼👶🏻😇 هفته هجدهم بارداری
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان پاستیل 😍🩷 مامان پاستیل 😍🩷 هفته سی‌وسوم بارداری