برای وزن دهی نوزاد ببلاک خوبه یا نان؟

۱۰ پاسخ

ببلاککککککک عالیه
من ببلاک پی دی اف میدم
نان سنگینه

گلم برای بچه نارس ببلاک خوبه منم ببلاک میدم

سلام عزیزم من یهو یاد شما افتادم
خوبید؟پسرتون بهتره انشاالله؟

ببلاک هضمش راحت تره وزنگیریشم خوبه
من اوتامیل دادم بش تحمل نکرد الان ببلاک میدم

مهسااااا کجاییییب

من ببلاک میدم سبکه برا وزنگیریم خوبه

عزیزم حال پسرت چطوره ،
میتونی دیگه بهش شیرخشک بدی🥺
تو این یک ماه چقد وزن گرفته ؟
خیلی تو فکر گل پسرتم .
انشاالله که زودی خبر مرخص شدنشو اینجا بدی

مهسا کجایی تو دختر
حال بچه چطوره؟
نان اگه بهش بیفته بهتره.

نان..

من گیگوز میدم راضیم

سوال های مرتبط

مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی
مامان مارال🩷آراز🩵 مامان مارال🩷آراز🩵 ۱۲ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۴ ماهگی
مامان مانیسا خانم مامان مانیسا خانم ۵ ماهگی
مامان دخترحنایی🌙 مامان دخترحنایی🌙 ۲ ماهگی