سلام NT دادم بنظرتون همه چی خوبه؟ کسی سر در میاره

تصویر
۵ پاسخ

جفتت پایینه..بقیه چیزا نرماله

دخترا این سونو انتی منه بنظرتون جنسیت چیع

تصویر

نمیدونم بعضی ها چطور از رو جمجمه،میگن بچه چیه 😂من فقط از لای،پای بچه میفهمم

آره شبیه دختر منه جمجمه اش😅

اره عزیزم نی نی هم دخمله🥰

سوال های مرتبط

مامان فندوق👣 مامان فندوق👣 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق💙🧿👑 مامان فندوق💙🧿👑 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هدیه خدا🐣 مامان هدیه خدا🐣 هفته چهاردهم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌ودوم بارداری