سلام ازمایش NT خوبه ؟ کسی هست سر دربیاره بهم بگه

تصویر
۳ پاسخ

عدد پاپ آ خیلی پایین
احتمالا برات سلفری بنویسه

خوبه عزیزم

عدد papp-a زیر حد نرماله فقط،بقیش عالیه٫منم فری بتام پایین بود دکتر گفت مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان دلانا کوچولو❤️ مامان دلانا کوچولو❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق👣 مامان فندوق👣 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق💙🧿👑 مامان فندوق💙🧿👑 روزهای ابتدایی تولد
مامان آدرین مامان آدرین هفته سی‌وسوم بارداری