لعنت بر رفلاکس
برا رفلاکسگوجه وکاکایوچای پررنگ و لبنیات ضرر دارع من سر این موضوع بهذبچم شیر خودم و ندادم عذاب وجدان دارم شدید ولی اصلا خیای اذیت میشد شیر خشکمخصوصمیخوره روزی یبار شسر خثدم و میدم اونم چون دختر عاشق سینه هست میخواد هر دم هم که کلا نمیدم شیرم هم چونکممیدم کم شده 😔
اره دکتر به من گفت گوجه خام شکلات کاکائو شیر گاو
نخور
اره عزیزم
خیلی خیلی ضرر داره من ک هر بار خوردم وحشتناک یعنی اصلا نگم برات من ربم خیلی کم استفاده میکنم اونم اگه میتونستم جدا بپزم برا خودم نمیریختم
بللللی
حداقل واسه دختر من که اینجوری بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.