۶ پاسخ

سوال منم هس لطفا منم لایک کن

من ی پیج سونوگرافیست دارم خودش میگه این سونوی سه بعدی رو اصلا انجام ندین مگر مشکلی باشه و واجب باشه.میگه گرمای زیادی به سلولای جنین وارد میکنه

من انومالی رفتم سنوگرافی ک رفته بودم بهم نشون داد رنگی سه بعدی خیلی باحال بود حالا انشالا دفعه بعدی هم میرم پیشش م بچه بزرگ تر باشه میگم یه عکس قشنگ ازش بگیره

سلام خوبی بیا خصوصی

من امروز رفتم سونو‌گفتم عکس سه بعدی هم‌میشه بهم بدین گفتن دیر اومدی الان بچه بزرگه نمیتونم‌درست عکس بگیرم واست

مگه سونوی واجبیه من اگه دکترم بنویسه نمیرم

سوال های مرتبط

مامان دامون🩵 مامان دامون🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وپنجم بارداری