کیا تو آزمایش قند خون حالشون بد شده؟

۵ پاسخ

سلا من چند دیقه بعد خوردن محلول عرق سرد بهم نشست دستام یخ کردو میلرزیدن.. ولی بالا نیاوردم. خانومه که خون گرفت گفت سریع بیا روتخت دراز بکش تا بهتر بشی منم یه چهل دقیقه دراز کشیدم حالم بهتر شد تا تونستم بقیه ازمایشو تحمل کنم. بعد رفتم خونه سریع صبحونه خوردم😂

من عزیزم بالا اورده بودم و کلا ازمایشم خراب شده بود و دیگ دکتر ننوشته بود اونو

وای من همش استرس دارم نکنه بالا بیارم

من
۱۰ دقیقه بعد خوردن محلول🙂😅

من ده دفعه نزدیک بود بالا بیارم به زور خودمو نگه داشتم

سوال های مرتبط

مامان پارمیس🎀💗 مامان پارمیس🎀💗 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان مروارید مامان مامان مروارید ۵ ماهگی
مامان آرتا مامان آرتا هفته سی‌ویکم بارداری