۸ پاسخ

غذا بزارجلوی بچه اصلا به اصرارنکن بخوره خودش میخوره دو سه دفعه این کار تکرار کن جواب میگیری

دختر منم چند روزه حتی همون یکی دو قاشق قبلا ام نمیخوره امروز ۱ب تو گوشی براش شعر گذاشتم حواسش به اون لود خورد یکم

دخترم دوماه اينجوري بود
صبوري كه
من با مشاور تغذيه و فوق تخصص حرف زدم تا كم كم خوب شد
الان ديگه بي حس شدم نسبت به اين قضيع

ما آخرش روانی میشم پسرم لب نمیزنه چیزیم میزاری دهنش اوق میزنع

زیر یکسال اذیت نکن خودتو غذا رو بزار جلوش مشغول شه یکم باهاش بازی کنه نخورد هم اشکال نداره اولویت شیره

بچه منم همینه واقعا دیوونه شدم

پسر منم هیچی نمیخورهههه هیچی دکترشم ت رشت بهترین دکتر تغذیه س اونم گفت طبیعیه خب نخوره گفتم شربتی قطره ای بش بده برا اشتها گفت چیزی نیاز نیس

دندون درمیاره لابد

سوال های مرتبط