۶ پاسخ

لباسش مثل لباس دختر منه ای خدا مبارکش باشه بسلامتی بیاد

از وقت الانت نهایت استفاده رو کن 😆

چه خوشگله اتاقش

وای من میخواستم برم عکاسی دردم گرفت بستری شدم همش غصه داشتم چرا دیر رفتم
خداروشکر دهانه رحمم باز نشد مرخص شدم دیگه پنج شنبه رفتم آتلیه

دقیقا 🥲
وقت سر خاروندن هم نداری😁

دقیقا😁😁

سوال های مرتبط

مامان لِنا مامان لِنا ۲ ماهگی