خانما اومدم سونو گرافی دعا کنید قلبش تشکیل شده باشه

۶ پاسخ

چیشد عزیزم سنو ات خوب بود ؟

انشالله میشه

هنوز خیلی زوده
من فردا انشالله میرم سنوگرافی قلب برام دعا کنید قلبش تشکیل شده باشه🥹🤲

انشالا تشکیل شده خبرشو بهمون بده

چون پنج هفته ساک بارداری شایددیده بشه

چندهفته این

سوال های مرتبط

مامان مهدا و کوچولو مامان مهدا و کوچولو هفته هجدهم بارداری