خانما کیا نودالیت،میخورن؟؟
بارداری

۱۰ پاسخ

من از اول بارداری ۵-۶ بار خوردم🥲 هوس میکردم میخوردم نمیدونستمم ک خوب نیس

زیاد میخورم خشمزست🥰

من از همون اول که برای اولین بار تو خوابگاه دیدم بچه ها میخورن
یه بار حالم بد شد
الانم چه باردار شدم کلا رشته
ماکارونی
هرچیز این مدلی میبینم بالا میارم 😐
بدم میاد از ریختش

تا حالا دوبار

من هفته ای که هوس کنم یک چهارم یه نودل رومیریزم توی خوراک لوبیا ومیخورم😅
هوسش میخوابه باهمون

اصلا تا الان نخوردم

نودل باردار هم نباشی کلی ضرر داره معده رو داغون می‌کنه. اصلا نخور خیلی هوس کردی یکبار مقدار کم بخور

ارزش غذایی نداره

جاش رشته سوپی بخور نودل فراوری شده و تراریختست

من دوبار خوردم

سوال های مرتبط

مامان پارمیس🎀💗 مامان پارمیس🎀💗 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دلین 😍 مامان دلین 😍 ۵ ماهگی
مامان سوگل وسامیار 😍 مامان سوگل وسامیار 😍 ۲ ماهگی
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان تو دلی مامان تو دلی روزهای ابتدایی تولد
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وششم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان گندم ناز🌾🩷 مامان گندم ناز🌾🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مامان آسناوسلنا مامان مامان آسناوسلنا روزهای ابتدایی تولد