۳ پاسخ

وای منم همینجورم داعم کمردرد دارم بعدم استخون بین دو بغل پام درد می‌کنه جوری درد میگیره که پهلو به پهلو نمیتونم بخوابم

من بیشتر کشاله رانم تیر میکشه
طبیعه فک کنم

بنظرم طبیعیه دیگه تو هفته ی ما.
منم هستم
همراه با درد زیر شکم و سنگینی شکمم

سوال های مرتبط