خانما مایع دور بچه تو انومالی اگ کم یا زیاد باشه میگن؟

۵ پاسخ

بله عزیزم

برای من فقط نوشته نرمال

بله تو انومالی همه چیو میگن

اره عزیزم میگن

بلا عزیزم مینویسن ک مایع آمنیوتیک نرماله یا نه

سوال های مرتبط

مامان آلاء مامان آلاء هفته سی‌وششم بارداری