من تا الان ۳ تا سونو دادم
یکی اولش که تایید بارداری و قلبش بود
یکی انتی یکی آنومالی
دوتا سونوی دیگه باید بدم واسه رشد
سونوی زیادی برای جنین خوب نیست
من ۱۸ هفته سونو دادم بعدش موند تا ۳۲ هفته
سونو بعدیمم مونده سه هفته دیگه
گهواره خیلی استرس میده اگه جای نگرانی باشه دکترت مینویسه حتما
سونوهایی که منم رفتم ضربان قلب و انتی و انومالی و رشده که این هفتس
مشکلی نیست چرا بنویسن ؟؟
منم از هفته ۲۲ تاحالا سونو نداد بهم گفت ۳۰ هفته مینویسم برات
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.