۲ پاسخ

به چیزای خوب فکر کن عزیزم نگران نباش
منم بعد سونو آنامولی دیگه سونو ندادم تا ۳۲هفته و چند روز که سونو رشد دادم.

ن عزیزم نترس مشکلی نیست

سوال های مرتبط