۸ پاسخ

نه بابا پوستش نگیری تمام مزه ش می‌ره بزار بپزه بد پوستش بگیر

ما که قشنگ میشوریم. بعد میزاریم پخته شه
وقتی می‌پزد پوستشو میگیرم و میخوربم

من خوب میشورم میزارم میپزه بعدش که پخته شد درش میارم و آب لبو را نگه میدارم بعدش پوستشو میکنم بعد خوردش میکنم میریزم دوباره تو آب لبوها و یه تیکه نبات هم میندازم داخلش

منم پوستش رومیگیرم میزارم بپزه آخرکارشیره میریزم توش

پوستشو بگیر نبات هم بنداز

من پوست نکنم موقع پختن صدبارم بشورم خوردنی بوی خاک میده

ن پوستشو بگیر

لبو یا چغندر؟

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۶ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۷ ماهگی