دخترم اسهال‌اسهاله یه چیزی بگید براش بگیرم

۶ پاسخ

عزیزم سند دختر کم هست ببرش دکتر بهتر ...بچه ۴ ماه که غذا هم نمیخوره ...اگه شیر خودت میخوره خودت موز بخور سیب زمینی اب پز خور

دختر منم یه مدتی اینجوری بود تا شیر میخورد زیر سینم بود با فشار و گاز ازش خارج میشد من نمیدونسنم اسهال چون فقط شیر خودم رو میخوره

قطره پدی لاکت

قطره پدی لاکت بگیر هر ۱۲ ساعت ۵ قطره

کپسول یوموگی بخر
تو شیر ماست بریز براش بخوره..
پودر پدی لاکت هم خوبه همینجور بریز تو ماست بخوره

چقدر مدفوع میکنه چند بار ؟

سوال های مرتبط