۱۸ پاسخ

بله چون موهاش خیس بمونه بره بیرون مریض میشه

بله من سشوار میکشم

بله حتما میکشم با باد ملایم

بله ما هم سشوار میکشیم خشک بشه موهاش عزیزم

آره هوا سرده مریض میشه با همون. باد ملایم سشوار

دختر من مو نداره 😄

اره سرش خیس باشه سرما میخوره

من نمیکشم و با حوله تا مرز خشک شدن میبرمش
نمیخوام عادت کنه به سشوار، بزرگتر بشه یه باد کوچیک به سرش بخوره مریض میشه
خودمم مامانم به سشوار عادتم نداده و الان تو هوای ازاد خشک میشه موهام و طوریم نمیشه خداروشکر

بله منم میکشم

اره قبلا ک‌موهاش کم بود کلاه میذاشتم الان پر ماشالا میترسم سرما بخوره

غذای کودک در روبیکا .🍲💕.
@food_babyy

ن
پسرم از دور سشوار رو میبینه فرار و گریه میکنه
با حوله تا جایی ک بشه خشک میکنم

آره میکشم...نگران موهاش هم هستم اما خب چیکار کنم میترسم سرما بخوره.

نه
کلاه میذارم سرش تا چندساعت

بله میکشم

ن پسزم میترسه

من نمیکشم الانم خابیذ نگرانم کردید

بله از دور

سوال های مرتبط