۷ پاسخ

من ۳۶ هفته گفت برو

اولشم ناشتا یه نمونه میگیرن بابت قند خون ناشتا

۸ تا ۱۰ ساعت ناشتا
یه پودر بهت میدن خط داره رو بطری تا اونجا آبش میکنی میخوری
از بعد اولین قورت اون محلول باید ساعت بگیری ۱ ساعت بعدش دوباره آزمایش بدی،۱ ساعت بعد آزمایش دوم دوباره باید آزمایش بدی،یعنی ۳ بار نمونه گیری
صبحانه نباید بخوری،توی فاصله ۱ ساعت اول نباید بالا بیاری،تو فاصله ۱ ساعت دومی دومی مهم نیست اگه بالا بیاری

8 ساعت ناشتایی داره ۴ نوبتم آزمایش داره
یه گلوکزم میدن با آب سرد مخلوط کن خوب تکون بده تو ۵ دقیقه بخور ۱ ساعت بعدش آزمایش نوبت سومه دوباره ۱ ساعت بعدش نوبت اخر

۸ ساعت ناشتایی
اگه احساس میکنی تهوع میگیری یه دمیترون قبلش بخور . با آی یخ قاطی کنی بهتره

بنظرتون بهترین موقعیتش کی هست؟
کی بریم برای ازمایش؟

من فردا دازم

سوال های مرتبط

مامان هانی جون مامان هانی جون هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندق👼🏼🎀 مامان فندق👼🏼🎀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دوقلوها👧👦 مامان دوقلوها👧👦 ۷ ماهگی
مامان دخمل گلی مامان دخمل گلی روزهای ابتدایی تولد
مامان جوادم مامان جوادم هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوانه🌱🍓 مامان جوانه🌱🍓 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان حلما مامان حلما روزهای ابتدایی تولد