۴ پاسخ

خیلی خوبه

نه .ماشاالله خوبه

خواهر زاده منم ۲۷۰۰ دنیا اومد الان ۶۳۰۰ هست امروز ۶ ماهش
دکتر به خواهرم گفته وزنش زیاده 😐

نه عالیه

سوال های مرتبط