۴ پاسخ

نه خوب نیست
کته با سیب زمینی
کته با ماست
ماش پلو
اینا خوبن

فقط کته ماست و پودر سنجد و موز
پودر سنجد رو تو همه غذاهاش بریز
بهش مایعات و سوپی اینا و چیزای چرب اصلا نده شکمش رو بدتر میکنه

سیب زمینی آب‌پز هم برای درمان اسهال خوبه

اسهال فقط کته ماست

سوال های مرتبط

مامان پسرِ مامان مامان پسرِ مامان ۱ سالگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان جانان🎀🎀 مامان جانان🎀🎀 ۹ ماهگی