۷ پاسخ

من استرادیول.متفورمین. سینال آف. لتروزول . این سه ماه بهم داده .....

مشگل تون چی بود ای یو ای کردین......من همسرم ضعیفه......

دکتر من ۳تومن دستمزد گرفت ۶تومنم ازمایشگاه گرفت خصوصی بود.داروهاشم ۴تومن شد.

من مهر ماه خصوصی ۲۵۰۰ ازمایشگاه دکتر ۱۷۰۰بدون داروهام

من دولتی رفتم مهرماه با بیمه 350شد

یکی از اقواممون چند وقت پیش رفته بود دکتر گفته بود۲۵۰۰

ای یو ای چی هست چجوریه

سوال های مرتبط

مامان لوبیا🥹 مامان لوبیا🥹 هفته نهم بارداری
نبات🤍 نبات🤍 قصد بارداری
مهلا مامان نیلا طلا 🥹🫀 مهلا مامان نیلا طلا 🥹🫀 قصد بارداری
فاطمه فاطمه قصد بارداری