اولین تجربع روروعک سواری پسرم😍😄

تصویر
۴ پاسخ

چرا میگن‌رووعک خوب نیست چون بعدا با نوک پاش عادت میکنه راه بره و تا یاد بگیره سخته ولی من دلم میخواد بخرم . 😑

چند گرفتی براش خواهر

زود نزاشتی عزیزم ؟

دخترمن یادگرفته میره دیگ مخصوصا داداشش صداش کنه سرعت شو زیاد میکنه

سوال های مرتبط

مامان دنیز کوچولو🥺💋 مامان دنیز کوچولو🥺💋 ۱۱ ماهگی
مامان Nafas🩷
🩷🩷 مامان Nafas🩷 🩷🩷 ۱۶ ماهگی
مامان پانیا مامان پانیا ۸ ماهگی