اره عزیزم..ولی گن ببند..از ۱۵ روز بعد زایمانت...اوایل اروم ببند بعد کم کم محکمتر ببند
بله کامل صفحه تخت شد . ۱۰ روز بعد سزارین ، شکممو با گن مخصوص بستم تا یکماه
من با اینکه بعد زایمان از قبل بارداریمم خیلی لاغرتر شدم ولی شکمم یکم افتادگی پیدا کرد که نرفت دیگه
شاید با ورزش مداوم و خیلی سنگین درست شه ولی اکثرا میگن فقط با عمل میره
باید گن ببندی وگرنه اویزون میشه شکمت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.