۸ پاسخ

منم امشب معاینه تحریکی شدم وای میترسم از زایمان ای خدااا

معاینه خیلی دردناک و مضخرف ولی همه میگن درد که نداره پس چرا من این قدر درد داشتم

من تازه دوس دارم زایمان کنم راحت شم از این دردا

و منی که خدا خدا مبکنم‌ دردام شروع بشه از بس که خسته شدم

نترس بابا
خیلی آسونتر و زودتر از چیزی که فکرشو میکنی میگذره

برعکس من روزشماری میکنم راحت شم

چرا من خسته شدم میخوام زودتر زایمان کنم

نگران نباش منم همينم

سوال های مرتبط