۵ پاسخ

نترس خدا بزرگه
هوامونو داره
خودش بهمون این نعمت و داده فکر تا آخرش رو کرده هرچی صلاح و خیرمون باشه همونو رقم میزنه بسپار ب خودش😘

منم اینجوریم

طبیعی یا سزارین ؟؟

طبیعی یاسزارین؟

به موقعش میاد خدا خودش کمک میکنه اصلا فکرنکن

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولو💙🐥 مامان مامان کوچولو💙🐥 هفته سی‌وپنجم بارداری