سلام خانما من تپش قلب شدیدددد گرفتم چیکار کنم

۲ پاسخ

چرا یهو تپش قلب گرفتی ولی نبضتو بشمار اگر خیلی بالا بود برو بیمارستان چک کنن برات نفس عمیق بکش ببین کم نمیشه

اگه دستگاه نداری چک کنی، دوتا انگشتتو بزار رو رگ دست چپت بالای مچ،تو یک دقیقه بشمار ضربانتو. اگه زیر ۱۰۰ مشکلی نداره.

سوال های مرتبط

مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان اسما 😍💕 مامان مامان اسما 😍💕 ۵ ماهگی
مامان مامان اسما 😍💕 مامان مامان اسما 😍💕 ۵ ماهگی