من تپش قلب دارم چیکار کنم؟؟

۴ پاسخ

منم خیلی خیلی تپش داشتم خیلی حالم بد بود رفتم دکتر قلب بهم دارو داد و الان خداروشکر خوبم

اگه خیلی شدید نباشه طبیعیه

خطرناکه

منم داشتم دکتر زنان زایمان گفت باید بری دکتر قلب

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولو💙🐥 مامان مامان کوچولو💙🐥 هفته سی‌وپنجم بارداری