۱۱ پاسخ

من 18 هفته و 2 روز بود رفتم 5.2
واس nt منم زده بود ریسک بالا ولی سلفری دادم قبل از انومالی جوابش اومد اوکی بود
انشالله ک چیزی نیس

فکر‌کنم باید عددش ۵باشه
مال۵/۷ بودش

۱۸ هفته و ۲ روز
۴/۹
که دکتر گفت اوکیه و خوبه

سلام تو رو خدااینقدر شور نزن
بخدا هیچ طوری نیست سالم وسالمه جوابش که اومد بعد می فهمی چقدر الکی حرص خوردی

مال من ۱۷ هفته و ۵ روز ۴/۷ بود
هنوز نبردمش دکتر ولی فک کنم بالاتر از ۳ اوکی باشه

برا من ۶.۲
مگ باید چند باشه؟

مگه باید چند باشه نرمالش ؟
فک‌کنم بینی‌هست درسته؟

من ۵ و یک‌

مال من ۱۸ هفته و پنج روز ۵.۷

برای من ۵/۲
سلفری داده بودم اوکی بود

برا من ۱۸هفته و پنج روز
۵.۷

سوال های مرتبط