من 18 هفته و 2 روز بود رفتم 5.2
واس nt منم زده بود ریسک بالا ولی سلفری دادم قبل از انومالی جوابش اومد اوکی بود
انشالله ک چیزی نیس
فکرکنم باید عددش ۵باشه
مال۵/۷ بودش
۱۸ هفته و ۲ روز
۴/۹
که دکتر گفت اوکیه و خوبه
سلام تو رو خدااینقدر شور نزن
بخدا هیچ طوری نیست سالم وسالمه جوابش که اومد بعد می فهمی چقدر الکی حرص خوردی
مال من ۱۷ هفته و ۵ روز ۴/۷ بود
هنوز نبردمش دکتر ولی فک کنم بالاتر از ۳ اوکی باشه
برا من ۶.۲
مگ باید چند باشه؟
مگه باید چند باشه نرمالش ؟
فککنم بینیهست درسته؟
من ۵ و یک
مال من ۱۸ هفته و پنج روز ۵.۷
برای من ۵/۲
سلفری داده بودم اوکی بود
برا من ۱۸هفته و پنج روز
۵.۷
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.