۱۱ پاسخ

از ما که جاش خوبه نینی نمیاد😬😬

همین الان داشتم میگفتم خدایا من کی راحت میشم😅میدونم به دنیا بیاد باز میگم همون توی شکمم بود راحت تر بودم ولی چه کنم سنگین شدم سخته😂😂

من اصلا ندیدم تایپک اونایی ک میرن زایمان

من ک دیگه دارم دیونه میشم

آره والله

انشالله به خوشی تموم بشه
این راهی هست که همه باید تا تهش بریم

نمیدونم چرا نمیگذره

میگذره عزیزم 😂😂

خوش به حال شما باز اخر راهی
من جی بگم تمام تاپیکا هفته 30 به بعدن دارن میرن برا زایمان
من هی میگم وای چه دیر میگذرههه

از شما دیگه چیزی نمونده به امید خدا
ما یکم دوریم هنوز

دیگه اخراشیم خدارو شکر

سوال های مرتبط