تب ۳۸درجه بالاه پسرم تب داره

۵ پاسخ

قطره استامینوفن بهش بده عزیزم🥺چرا تب داره

اره عزیزم پاراگید دو برابر بده میاد پایین

سی هشت نیم به بعد خطرناک قطره بده دستمال خیس کن بزار رو سرش دست صورت شو بشور لباس شو کم کن من شنیدم میگن پیاز حلقه کن بزار تو جورابش تب میاره پایین

عزیزم دارو بده دیگه پاراکید بده بهش تب خطرناکه

یه کم خرما بده بهش میگن واسه تب خوبه بزن گوگل میاره بالا حالا خودتم میدونی

سوال های مرتبط

مامان حسین و یاسین مامان حسین و یاسین ۱ سالگی
مامان پسر قشنگم مامان پسر قشنگم ۱ سالگی