خانوما برای تب ۳۸درجه شیاف بزنم؟

۲ پاسخ

استا بده و پاشویه پایین نیومد شیاف

نه لازم نیست استا بده

سوال های مرتبط

مامان مهیاد مامان مهیاد ۱۳ ماهگی