۴ پاسخ

نه من هم تو بارداري مي خوردم هم شيردهي دكتر برام نوشت

نه مشکلی نداره

شربت ای ام جی نداری بخور

من دکتر بعد از زایمان بهم داد

سوال های مرتبط