فقط یدونه لباس گشاد تنش کن و بخاری رو کم کن هوای خونه یکم خنک باشه و هروقت تبش بالا رفت پوشکش رو باز کن
کمه
از ۳۷.۳ ب بالا تب شروع میشه
زیر بغل ۳۷.۵بود؟
اگر زیر بغله ۰۵باید بهش اضافه کنی
بله تب هستش نگزام نباش زیاد نیست مسکن بده بیاذ پایین
یه کوچولو ک اگر لباسشو کم کنی دمای خونه هم معتدل کنی اوکی میشه رفت ۳۸ قطره بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.