تورو خدا بیاید
الان این تب هس؟؟؟
۳۷'۵

۴ پاسخ

فقط یدونه لباس گشاد تنش کن و بخاری رو کم کن هوای خونه یکم خنک باشه و هروقت تبش بالا رفت پوشکش رو باز کن

کمه
از ۳۷.۳ ب بالا تب شروع میشه

زیر بغل ۳۷.۵بود؟
اگر زیر بغله ۰۵باید بهش اضافه کنی
بله تب هستش نگزام نباش زیاد نیست مسکن بده بیاذ پایین

یه کوچولو ک اگر لباسشو کم کنی دمای خونه هم معتدل کنی اوکی میشه رفت ۳۸ قطره بده

سوال های مرتبط

مامان گیلاس🍒 مامان گیلاس🍒 ۱۰ ماهگی
مامان شاهانم مامان شاهانم ۴ ماهگی